Camille's favoriete vakantiehuizen!

Sinds ik het mij kan herinneren, ben ik altijd met de familie op reis geweest naar verschillende vakantiehuizen in verschillende regio’s. Dankzij haar kennis, haalde mijn mama er enorm veel plezier uit om de beste vakantiehuizen uit te kiezen voor de familie. Later nam ik deze taak met veel plezier over en als we op zoek waren om een leuk vakantiehuis met vrienden te huren, wist ik precies welke vakantiehuizen met zwembad ik moest voorstellen!

Ondertussen weet ik helemaal wat ik belangrijk vind bij een vakantiehuis te huren. Charme, genoeg ruimte en een vakantiehuis met een mooi uitzicht is altijd een groot pluspunt voor mij ;-)

Hier deel ik graag met jou mijn favoriete vakantiehuizen die ik zelf al eens een weekje heb mogen uittesten.

El Caprichio

Een heel charmant vakantiehuisje in Zuid-Spanje met een fantastisch uitzicht op de omgeving. El Caprichio is mijn persoonlijke favoriet want de combinatie tussen gezelligheid en natuur, heeft mijn hart gestolen. Ik herinner me levendig hoe we Gaucin en Gibraltar gingen bezoeken. Maar ook het ontspannen in de hangmat ben ik niet vergeten! In 2020 had ik  het plan om mijn vrienden mee te nemen naar hier, maar helaas strooide het Corona-beestje roet in het eten!

La Pierre

Een oude bekende waar ik met mijn ouders verschillende keren naartoe ben geweest. Een vakantiehuis aan de Côte d’Azur die al jaren in ons gamma zit en altijd een onvoorstelbaar succes heeft. Een I-DE-AAL vakantiehuis voor verschillende families met kinderen. Wat vond ik het leuk om samen met mijn nichtjes een kamer te delen! We hebben veel vakantiehuizen met een mooi zicht, en ja hoor, ook La Pierre is er hier één van ;-).

Les Pins Tranquilles

Dit appartement in Cannes is voor mij ondertussen een vaste waarde geworden. voel ik mij helemaal thuis. Een prachtig appartement dat dankzij haar centrale ligging ook vaak de uitvalbasis is als we andere vakantiewoningen aan de Côte d’Azur gaan bezoeken. Les Pins Tranquilles heeft een uitzonderlijk terras met een uniek wijds zicht waar ik helemaal tot rust kom. Een perfect appartement met heel wat to do’s in de omgeving, maar ook perfect om te telewerken en ’s avonds te voet, of met de scooter Cannes te ontdekken!

Villa Carrera

Dit vakantiehuis met privé zwembad in de bergen is de allereerste die ik uitkoos om samen met mijn vrienden te spenderen. 4 koppels met elk een eigen slaapkamer en badkamer. Villa Carrera was helemaal wat we nodig hadden! Genieten van de prachtige zichten aan het zwembad was een vaste activiteit, maar voor diegene die niet konden stilzitten was het basketbalveld en de petanque-veld een schot in de roos! Ontdek onze andere luxueuze verblijven aan de Côte d’Azur!

Vladia

Toen onze vakantie naar Spanje in het water viel door Corona, hadden we een alternatief nodig. Deze keer waren we een kleinere groep en trokken we naar Vladia. Tijdens ons verblijf bezochten we het dorpje Roussillon met haar okergroeven, wat we zeker een aanrader vonden! Huur een vakantiehuis in de Languedoc Roussillon? Lees dan ook zeker ons blog over de leukste to do’s in de Languedoc Roussillon

Villa Noa

In 2020 kregen we er in ons gezin een hondje bij. Toen de zoektocht naar een vakantiehuis in La Douce France weer begon, kwam er een extra criteria bij. Toen “vakantiehuis huren met hond” mijn nieuwe zoekterm werd, kwam ik Villa Noa tegen. Ook de grote keuken werd duidelijk geapprecieerd door de foodies in de groep. Tijdens ons verblijf bezochten we de levendige markt van Lorgues. Benieuwd naar andere leuke marktjes in de Provence? Bekijk zeker onze blog!

Ondertussen kijk ik ernaar uit om nog meer vakantiehuizen met privé zwembad, te keuren tijdens mijn vakantie-periode ;-). Misschien huur ik volgende keer wel een vakantiehuis in Italië! Ben je ook benieuwd naar de favoriete vakantiehuizen van Julie en Caroline? Geen zorgen, binnenkort komt er een extra blog online met hun tips!

Vakantiehuizen in Provence, Costa Del Sol en Côte d'azur

Villa des Cieux

Althen-des-Paluds, Provence

Recente blogposts

Vergeet je zonnebrandcrème niet op vakantie...

De mooiste plekjes van Lot-et-Garonne !